skip to Main Content

Els encants naturals, històrics i gastronòmics d’Osona apareixen a les xarxes socials de la mà d’influents blocaires i instagramers francesos

L’objectiu d’aquesta acció va consistir en promoure la marca Osona a través de les xarxes socials i per fer-ho, res millor que convidar a la nostra comarca als quatre influencers francesos més destacats del moment per tal que coneguessin el nostre patrimoni natural, històric i gastronòmic amb el compromís de donar-lo a conèixer als seus respectius perfils en mitjans socials, ampliant així la presència d’Osona a les xarxes i apropant els seus atractius turístics al públic més internauta.

En concret, l’expedició va anar encapçalada per: Hervé Bois (@timbrado), un amant de la fotografia; amb la seva càmera intenta recrear l’atmosfera de cada moment, sigui una reunió, una passejada o una excursió… No en va, Bois és el president de l’associació d’instagramers francesos amb més de 67.000 seguidors a Instagram; Jeanne Poma, periodista especialitzada en viatges i turisme; Marion Escot, una aventurera incansable, autora del bloc de viatges i moda www.thefrenchgirl.fr, on es poden consultar consells per viatjar, conèixer trucs i esdeveniments de moda i alhora, gaudir d’espectaculars fotografies de països com els Estats Units, Alemanya, Espanya, França, Holanda, Turquia, Vietnam i ara també de la ciutat de Vic; i finalment, Céline Globetrekkeuse, autora del bloc www.globetrekkeuse.com, especialitzat en senderisme, trekking i muntanyisme amb més de 600 visites diàries. Ideal per conèixer tot tipus d’excursions per la naturalesa per fer-les sol o amb família.

Durant la seva estança els influencers francesos van gaudir d’una gran varietat d’activitats per conèixer la riquesa d’Osona: divendres 20 de maig, van participar en un show-cooking, on van poder degustar diferents productes elaborats a Osona. Com no podia ser menys, també van tastar les cerveses artesanes del Montseny. El dissabte, després de la passejada a cavall, va ser el torn per conèixer les curiositats de l’elaboració artesanal dels embotits en un assecador centenari, i visitar el mercat i el Museu Episcopal de Vic. Al migdia, van descobrir el Castell de Montesquiu i l’encant de Rupit, on van realitzar un taller per aprendre a fer el pa amb tomàquet i beure vi en porró. I per finalitzar, des dels cingles de Tavertet, el grup va poder gaudir de la seva afició: fer fotografies. La jornada de diumenge es va iniciar al pantà de Sau, on van fer una divertida excursió amb caiacs. Seguidament, el grup es va desplaçar fins al Monestir de Sant Pere de Casserres.

El resultat d’aquest press trip ha quedat plasmat en forma de meravelloses fotografies publicades als blocs, comptes de Facebook, Twitter i Instagram dels participants. Sens dubte, tots aquests posts i publicacions asseguren una valuosa promoció d’Osona en les xarxes socials. Si voleu conèixer aquestes sensacionals instantànies, us aconsellem que visiteu:

L’Instagram, Twitter i Facebook d’Hervé Bois.

El bloc Mots et Curiosités (en construcció) i l’Instagram (@motsetcuriosites) de Jeanne Poma.

El Bloc The french girl de Marion Escot, on podeu gaudir d’una gran varietat de publicacions sobre la gastronomia catalana; Vic, les activitats a la natura i l’encant de Rupit. També, us recomanem el seu Instagram i Facebook.

El bloc Globetrekkeuse, on ha descrit el Camí d’Oliba, el compte d’Instagram (@globetrekkeusse_blog) i Facebook de Céline Globetrekkeuse.

 

Back To Top