skip to Main Content

Material formatiu Accessibilitat

Añadir un título (72 × 30 in)

ACCESSIBILITAT ALS ESTABLIMENTS TURÍSTICS

La consultora i formadora en comunicacció accessible Èlia Sala ens introdueix en aquesta presentació les accions i eines adequades per millorar l’atenció al públic per persones amb discapacitat visual en els establiments i serveis turístics.

               

ACCESSIBILITAT ALS ESTABLIMENTS TURÍSTICS

Formació d’Èlia Sala, consultora i formadora en comunicació accesible, que ens mostra les eines clau per l’atenció al públic a persones amb discapacitat auditiva i ens dona idees imaginatives per la plena accessibilitat als establiments turístics.

 

                     

PER QUÈ ÉS TAN IMPORTANT EL TURISME PER A TOTHOM

L’Agència Catalana de Turisme (ACT) presenta un recorregut sobre turisme accessible, el turisme per a tothom. Aquest vídeo conté informació sobre el model turístic que treballa l’ACT i el paper que hi té el turisme accessible. Inclou informació sobre el potencial dels mercats emissors, millores pel teu establiment turístic i glossari de conceptes i la cadena de l’accessibilitat turística.

 

BONES PRÀCTIQUES PER UN TURISME DE REUNIONS MÉS INCLUSIU

Condicions perquè tothom pugui fer ús de l’entorn i gaudir-ne amb seguretat de la manera més autònoma possible.

Guia elaborada pel Catalunya Convention Bureau de l’Agència Catalana de Turisme per apropar el món de les reunions a tothom tenint en compte a totes les persones i les seves necessitats, la guia a més a més, incorpora un annex on trobar possibles proveïdors de serveis per fer més accessible l’esdeveniment.

 

INTRODUCCIÓ A L’ACCESSIBILITAT

Com tractar al públic amb persones de diversitat funcional

Formació d’introducció a la plena accessibilitat destinada a establiments turístics per la correcta atenció a persones amb diversitat funcional, documentació i lleis de referència, casos d’èxit d’accessibilitat universal, necessitats de diferents col·lectius, la correcta comunicació amb els usuaris dels establiments, reptes i millores del sector.

                 

Back To Top