skip to Main Content

Repte Ecosocial – Anigami

Anigami és un equip especialitzat en la producció d’activitats outdoor per a empreses i col·lectius. Amb més de 30 anys d’experiència, es dediquen a crear aventures segures, responsables i duradores que enforteixen els vincles entre persones i organitzacions. La seva filosofia es basa en descobrir, compartir, aconseguir, gaudir, decidir i afrontar reptes, fomentant així el creixement personal i d’equip.

Anigami compta amb la col·laboració d’entitats i empreses destacades que contribueixen a fer possibles les seves activitats. Entre aquests col·laboradors hi ha: Team-Building.cat, La Fura dels Baus, Santuaris Naturals, Natural Coaching, Shinrin Yoku, Bodypercussion Masters, Diversos Videomakers i altres entitats i professionals especialitzats.

.

Estil d’activitat: Aportar valor a la comunitat és una de les formes de generar esperit d’equip, de reconectar amb el sentit i la responsabilitat personal i corporativa.
Activitats de cooperació amb persones, amb boscos sota custòdia, amb el projecte “Santuaris Naturals”, refugis de fauna, etc
Activitat ideal per reconnectar amb els valors del treball en equip.

.

Durada de l’activitat: 2 h a 1 dia

.

Lloc: Depèn de cada projecte

.

Nivell: Apte per tothom

 


  • Capacitat10-200
  • Pobleesquirol
  • Durada de l'activitat2 h
  • Espai activitat Interior
  • Època de l'any Privamera, Estiu, Tardor, Hivern,

Idiomes

Català
Castellà
Anglès

Contacte


Mas Les Comes Crta. C-153, Km 18, 70, 08511 esquirol
Back To Top